Skip to content Skip to footer

איך לבנות את העסק בפייסבוק?

פייסבוק, דף נחיתה בפייסבוק- 6am
הרשת החברתית הכי נפוצה והכי משומשת כיום ברשת. מעבר לשימוש החברתי שנעשה בפייסבוק, היא משמשת עבור עסקים רבים פלטפורמה שיווקית לעסק, באמצעים שונים אשר מציעה פייסבוק.

פייסבוק, על אף שמוכרת היא כרשת חברתית, תופסת תאוצה ומקבלת תפקיד נוסף- מתפקדת כמנוע חיפוש – כמו גוגל לדוגמא.

ההבדל העיקרי בין "שיטת העבודה" של שתי חברות הענק היא שגוגל, הוא מנוע חיפוש המאתר מידע. הוא עובר על המידע ברשת ומאתר תוכן איכותי. לפי כמות המילים ואיכותם מעלה את האתר בדירוג.

בפייסבוק- אנו מחפשים לקבל אהדת חברים (LIKE) וככל שיש לדף/קבוצה יותר חברים- כך עולה קרנה בעיני הגולשים בפייסבוק וקל יותר למצוא אותה במנוע החיפוש של פייסבוק.

עסקים רבים שוגים ובונים את הפלטפורמה העסקית שלהם בצורה לא נכונה בפייסבוק בתור פרופיל אישי. למעשה, פייסבוק כרשת חברתית אוסרת על שימוש בפרופיל אישי לעסק הדבר נתפש כהתחזות.

תדמו את זה לעסק בבית- אנחנו לא נדבר על עבודה ונמכור לאורחים שיושבים אצלנו בסלון, אלא ניקח אותם אל חדר העבודה. אותו חדר עבודה בפייסבוק הוא דף אוהדים לעסק.

קחו בחשבון שפרופיל אישי מוגבל למספר חברים מסוים ואילו דף עסקי יכול להגיע למאות אלפי אוהדים.

כבר בניתם פרופיל ויש לכם מספר רב של חברים? יש סיכוי שבשלב כלשהו פייסבוק יפנו אליכם בתואנה כי הנכם עוברים על החוקים ועליכם לפתוח דף אוהדים לעסק ולסגור את הפרופיל. מה עם כל החברים שצברנו לדף העסק? ישנן שיטות להעביר את החברים שלנו מהפרופיל אל דף העסק החדש שפתחנו- כאוהדים , אך לא את הפרסומים שנכתבו על הקיר של הפרופיל על ידי בעל העסק או על ידי החברים.

פייסבוק מציעה לבעלי העסקים ליצור זהות עסקית דרך הרשת החברתית על ידי יצירת דף לעסק, לאתר אינטרנט או לחנות, או לחלופין, על ידי יצירת קבוצה (פתוחה/סגורה/למורשים ועוד).

גם לנו, כמו לעסקים רבים יש דף בפייסבוק. הנוכחות בפייסבוק תהיה אפקטיבית לכל עסק באשר הוא.

נוכחות של עסק בפייסבוק, הפכה הכרחית בימינו.

כדי לשדרג את הדף הפשוט שניתן לפתוח בפייסבוק לבד, דף נחיתה בפייסבוק יוצר אפקט שמעלה בכמה רמות את נראות הדף, ויוצר לו מראה מקצועי ורציני.

תחשבו כמה מקצועי נראה העסק, כשהוא עטוף בתדמית ויזואלית אחידה- כרטיס ביקור, אתר , דף בפייסבוק, מייל עם שם הדומיין- והכל עם אלמנטים של העסק והלוגו שלכם.

דוגמא לאתר בפייסבוק של רועי סיץ'- לחצו כאן.

אם אתם זקוקים לייצוג העסק באינטרנט, ובוחרים לעשות זאת דרך הפייסבוק, אנו ב6am יוצרים עבורכם אתר. לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר.