Skip to content Skip to footer

הקמת חנות וירטואלית

הקמת חנות וירטואלית

הקמת חנות וירטואלית
רוצים להגדיל את החשיפה של הצרכנים למוצרים או לשירותים שלכם? רוצים כתוצאה מכך להגדיל את ההכנסות שלכם ממכירות? הקמת חנות ברשת היא הפתרון וכלי חיוני לכל עסק בימינו.

גם היום, קניונים ומרכזי קניות הם מוקדי התעניינות גדולים בישראל, ולמרות המיתון הכלכלי הקשה אנשים עדיין עושים הרבה קניות. אז מדוע העסק שלכם לא נהנה גם הוא מהכנסות גדולות כפי שקיוויתם? ככל הנראה הסיבה לכך היא שלא דאגתם להשתמש באחד הכלים החיוניים ביותר לכל עסק, שהוא חנות ברשת שדרכה הצרכנים יכולים לרכוש את המוצרים שלכם אונליין.
כל העסקים הכי מצליחים היום ומובילים בתחומם הם כאלו שיש להם חנות  כחלק מהתוכנית השיווקית שלהם למטרת הגדלת ההכנסות ממכירות. ולא רק הם, גם הרבה עסקים קטנים בוחרים בחנות שכזו; רבים מהם אף אינם טורחים לפתוח חנות רגילה בשל היעילות של החנות המקוונת.
אם כן, בין אם אתם מתכננים להקים חנות רגילה ולקבל בה לקוחות באופן אישי ובין אם לא, חנות באינטרנט היא משהו שראוי להשתמש בו. את הכוח שלה וההשפעה על היקף המכירות אפשר לראות מתוך הנתונים של מספר העסקים שמצליחים להרוויח אך ורק דרך מכירות באינטרנט.

היתרון עבור הגולשים
כשאתם נותנים לגולשים שלכם גישה פשוטה ומהירה למוצרים שלכם, אתם הופכים אותם לבעלי נכונות גבוהה יותר לבצע את הרכישה. אם המוצרים שלכם טובים עבורם, הם יוכלו להפוך ללקוחות קבועים ולהביא איתם עוד ועוד קונים חדשים.
חנות ברשת חוסכת לצרכנים הרבה מאוד זמן- לצאת מהבית, להיות בכבישים כדי להגיע לחנות, למצוא את המוצר שהם רוצים ולהמתין בתור לקופה. עם החנות הוירטואלית הם אפילו לא צריכים לבדוק את המיקום של העסק שלכם על המפה, אלא פשוט לקנות מה שהם רוצים דרך האתר והמוצר מגיע אליהם תוך מספר ימים כפי שאתם הגדרתם וקבעתם מראש.

איך בונים חנות באינטרנט?
הקמה של חנות באינטרנט היא מורכבת ופשוטה כאחד. הפשטות של תהליך זה קשורה לתמונה הגדולה- האם החנות תהיה באתר עצמאי או בתוך אתר קיים (למשל חנות בפייסבוק)? מה רוצים למכור בחנות? וכן הלאה. המורכבות קשורה לתכנות וההקמה בפועל של החנות.
יש היום מערכות שאיתן אפשר להקים חנות רשת לבד, והן מצוינות למי שיש לו גישה טכנית ויכול לעצב בעצמו את החנות. אבל העזרה של מתכנים מומחים היא עדיפה, בפרט כשזה מגיע לעניינים של קידום החנות והוספה של כלי מעקב אחר האתר, כמו גוגל אנליטיקס.
לסיום, בשל ההשפעה הגדולה של חנות וירטואלית על ההכנסות ממכירות, מדובר בכלי הכרחי לעסק שלכם. כמו כן, לאור החשיבות שלה, מומלץ שמומחים בבניית אתרים יעשו את העבודה.

להקמת חנות וירטואלית

להקמת חנות באינטרנט יש לנו צוות מומחים לכל הנושאים


צור קשר