עיצוב לוגו
עיצוב לוגו הוא אחד החלקים החשובים ביותר בעיצוב גרפי. אינך יכול להתעלם מערכו של לוגו אם אתה מנהל את העסק שלך דרך האינטרנט. יחד עם חשיבותו, קשה מאוד להיות מושלם במאה אחוז בעיצובו. הלוגו מייצג את כל נושא העסק שלך, כך שלעתים לא תמצא את עצמך לא יכול להחליט איזה לוגו מתאים לך. זהו מותג ועליך להיות זהיר מאוד בתדמית המותג שלך. למעשה זהו התגלמות של הארגון שלך. זה עובד כסמל להכרת לקוחות מהירה עבור המותג שלך.
כשאתה עומד ליצור את הלוגו של החברה שלך, הצבע ממלא תפקיד חיוני בו. אבל אל תחשוב שזה חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלך. ישנם צבעים המייצגים תחושות או רגשנות מקצועית מסוימת. זו רק אישיותו של המעצב שמשפיעה על העיצוב. רק מעצבים מושלמים יכולים להעביר את המסר המושלם בפני הלקוחות הממוקדים שלכם.
לדוגמה, ייצוג צבעי יסוד עמוק, כאדום, מיועד למשוך את תשומת ליבם של נהגים או אופנוענים בכבישים מהירים. אם חברות דורשות תשומת לב כזו, אין צורך לומר כי צבע אדום מושלם עבורן. במדינות מסוימות משתמשים בדרך כלל בסמלים של אדום, לבן וכחול עבור אותן חברות שמנסות להעביר רגשות פטריוטיים. ירוק תמיד קשור לחברות העוסקות בתחומי בריאות או היגיינה. ואותן תכלת או כסף משמשות לעתים קרובות לסמל דברים הקשורים למזון. אז ברור שלצבעים יש יכולת לשקף את כל רגשות המוח האנושיים כמו אמינות, איכות, רגיעה, הקרבה וכו 'וכו'.
סוגי לוגו
בעיקרון הרעיון המרכזי של עיצוב הלוגו מחולק לשתי קטגוריות עיקריות. אנו ניתן תיאור קצר כאן:
- לוגו דינמי
- לוגואים תואמים לאינטרנט
לוגו דינמי – זה היה בשנת 1898 שהחברה הצרפתית תיארה סוג לוגו מצויר בהקשרים שונים, כגון אכילה, שתייה ומשחקי ספורט. עד שזה זכה לפופולריות, אך עדיין סמלי לוגו פופולריים בעידן הנוכחי מאשר סוג סמלי לוגו זה.
סמלי לוגו תואמים לאינטרנט – עם התפתחות עצומה של האינטרנט זה מתחייב לחברות מבוססות אינטרנט להשתמש בלוגו שהוא "תואם לאינטרנט" וזה מתייחס בבירור לכתובת האתר של החברה.
מעצבי לוגו
מקצוע עיצוב לוגו צומח במהירות בימינו. התפיסות של הלוגו נמצאות בשנת 1950 בארצות הברית. יש אנשים שחושבים שזו הייתה תוצאה של התנועה המודרניסטית בארצות הברית של אמריקה. כמה שם אלוהים מעצב ראשוני ותהילה בתחומי עיצוב הלוגו. בעידן הנוכחי, עיצוב הלוגו הולך ונהיה קשה יותר.
התחרות גבוהה בשוק, ומטבע הדברים היציבות שלך תלויה ביצירתיות וברעיונות החדשניים שלך. אם אתה רוצה לבנות את הלוגו שלך,
זה הכי חשוב לשפוט כמה מעצבים עובדים בהתחלה. זה יקל על מאמציך לייצג את המותג שלך. אחרי הכל אתה צריך לרצות את החברה שלך בצורה עמוקה בשיווק באינטרנט. כאשר אתה זקוק לעזרה כלשהי, אנו תמיד כאן ומחכים לך שלום פשוט.
מהם 4 הדברים שהכי חשובים שיתקיימו בלוגו?
1. KEEP IT SIMPLE
תמציתיות היא שם המשחק – ככל שהלוגו של יהיה בעל קווים פשוטים ומדויקים כן יקל על העין לקלוט להבין ולהטמיע אותו בים האינפורציה שמסביב. לכן חשוב שיהיה בעל מראה ברור, מדויק ונקי –שיהיה קל לזכור אותו ולעבד אותו לכל חומר שיווקי שיוצא מהעסק שלך.
2. צבעוניות מנימליסטית
חסוך בצבע- חשוב שהלוגו יכיל צבעוניות ופונטים (צורת האותיות), התואמים את ערכי החברה – צבעים מכילים רגשות והלוגו חייב להתאים בצבעים לרגשות שהעסק שלך מבקש ליצר.
3. הקשר לוגי חזותי לתחום העסק
הצורה משדרת את התחום של העסק – חשוב שיהיה לצורות שבו קשר ישיר עם התחום שבו מתעסקת החברה שלך – וההקשר בינן לבין עיסוק החברה יהיה ברור בהרף עין.
4. ניצחיות
מעבר לטרנדים – הלוגו של העסק שלך חייב להיות נקי מכל השפעה של טרנדים עכשויים, טרנדים באים והולכים, לכן הלוגו חייב להיות נצחי ונכון תמיד ולכל תקופה וזמן.