באנר לדף העסק שלך – חייב שיכיל:
- כותרת מושכת – בדרך כלל כותרת שיש בה איזו שהיא שאלה? או מעוררת סקרנות – כזו שמייצרת חשיבה /מודעות לצורך קיים – משהו שהתשובה עליו תתקבל בהקלקה על הבאנר – כך שהכותרת צריכה להיות מסקרנת מספיק כדי שילחצו עליו לקבלת המענה.
- מראה נקי וייחודי – בים האינפורמציה הויזואלית הקיים סביבנו, אנו חייבים להיות מספיק בולטים ומיוחדים שהעין של הגולש הפוטנציאלי תמשך אליו – וייחודיות ניתן ליצור בשימוש בקונטרסט גבוה בין הרקע לאותיות .בתנועה של אובייקטים בתוך הבאנר (גם תנועה נכונה של הטקסט יכולה ליצור בעצמה עניין).
- ויז'ואל מסקרן – המוח שלנו יודע לתרגם ויז'ואל מהר יותר מכל מסר טקסטואלי לפיכך, ויזו'אל מסקרן המחזק את המסר הטקסטואלי יגרום לנו לרצות להקליק על הבאנר.
לפני שאתם יוצרים באנר חשוב שתתכננו אותו, ואת האלמנטים המרכיבים אותו הן מבחינה טקסטואלית והן מבחינה וזואלית – זיכרו, הבאנר שלכם צריך לעורר סקרנות בשבריר שניה הוא צריך לבלוט בייחודיות שלו מעל כולם, לכן חשוב שיהיה תמציתי – מסקרן – ובולט.